L’objectiu d’en Hans per a aquesta marató era d’1 hora i 12 minuts per als 42.2 km. i ho va aconseguir, superant aquesta xifra, completant la cursa en 1 hora, 9 minuts i 17 segons !!! Un temps fenomenal!
A la Maxi marató, va aconseguir un temps d’1 hora i 13 min (44 km). Una cursa molt molt dura en la qual va obtenir el lloc 32 en la classificació general, el 17 en la seva categoria i el 24 del total de les 200 bicicletes participants.
Les climatologia era favorable el dia de la cursa i el guanyador Olímpic (en una altra categoria de lesió) va batre el rècord mundial en marató amb gairebé 58 min.
Els temps aconseguits i el record personal aconseguit animen a Hans a seguir endavant, Hans està molt content amb la seva velocitat mitjana (36.54 km / h) xifra que el situa molt a prop dels millors del món en la seva categoria.
FELICITATS HANS PER AQUEST NOU REPTE SUPERAT!
Hans segueix sent un exemple de superació i esforç per a tots nosaltres. Estem orgullosos de ser partícips de la seva carrera esportiva.
http://www.ehf-ehc.eu/filemanager/data/RESULTS2017/Overall-Ranking/MH3.pdf